rezhimsalamatA

مطالب آموزشی پزشکی

rezhimsalamatA

مطالب آموزشی پزشکی

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

چگونه جذاب باشیم؟

 1- صدا

زنان به طور کلی جذب مردانی می شوند که صدایی عمیق تر و پایین تری داشته باشند. در نظر زنان چنین صدایی مردانه تر و جذاب تر است. با توجه به روانشناسی امروز برای مردان دقیقا برعکس است. آن ها زنان با صدای بلند تر را جوان تر، لطیف تر و حتی لاغر تر فرض می کنند. برای مردان، معمولا صدای زن کاملا مخالف خودشان است و از آنجایی که آنها صداهای بالاتری را در ارتباط با زنانگی می بینند، امکان جذب آن ها به شما بیشتر است حتی اگر هنوز چهره شما را ندیده باشند.

 

2- مهربانی

بر طبق یک مطالعه مهم، یکی از مهمترین ویژگی هایی که مردان در یک همسر به دنبال آن هستند، مهربانی است، پس این عقیده را از ذهنتان بیرون کنید که مردان دختران خوب را دوست ندارند. مهربانی چیزی است که اکثر مردان به آن علاقه مند هستند. کمک به دیگران، مراقبت از چیزها و غیره همه باعث می شوند او بفهمد شما یک فرد واقعا شایسته هستید (و همچنین احتمالا به نوعی او را به یاد مادرش می اندازید، اما این لزوما چیز بدی نیست.)

ادامه راهکارها را در سایت بخوانید...

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • ثمین مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی